+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline
+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline

Wysyłka i płatność

TRANSPORT I PŁATNOŚĆ

Warunki płatności
Sprzedający akceptuje następujące warunki płatności:

(a) płatność gotówką w momencie zakupu,

b) płatność z góry przelewem bankowym

c) płatność gotówką przy odbiorze (gotówka jest odbierana od klienta przez przewoźnika),

Towar pozostaje własnością Sprzedającego do momentu pełnej zapłaty i odbioru, przy czym ryzyko uszkodzenia towaru przechodzi z chwilą odbioru towaru przez Kupującego. 

Warunki dostawy

a) Odbiór osobisty: 
Towary mogą być odbierane wyłącznie przez Kupującego lub osobę przez niego upoważnioną. 

b) Wysyłka przez GLS, PPL, Pocztę Czeską, DPD: 
Towar może zostać wysłany do Kupującego za pośrednictwem usług spedycyjnych. Warunkiem dostawy następnego dnia roboczego jest otrzymanie zamówienia do godziny 18:30 i posiadanie towaru w magazynie. Przewoźnik zazwyczaj dostarcza przesyłki w dowolnym miejscu w Republice Czeskiej w ciągu 24 godzin. Cena wysyłki jest zgodna z cennikiem aktualnym w dniu złożenia zamówienia.

c) Odbiór osobisty w sieci Uloženka, Zásilkovna. Ponad 500 oddziałów do odbioru osobistego! 
Wybrane towary są transportowane do punktu wydawania systemu Uloženka i tam można je odebrać osobiście. Sieć punktów odbioru obejmuje duże miasta w Czechach, na Słowacji i wciąż się powiększa. Więcej na www.ulozenka.cz, www.zasilkovna.cz

d) Poczta Czeska
Wybrane towary są dostarczane bezpośrednio na adres podany w zamówieniu. Jeśli nie dotrzesz na miejsce, paczka zostanie zdeponowana do odbioru w najbliższym urzędzie pocztowym, gdzie możesz ją odebrać w dowolnym momencie w godzinach pracy. Dostawa zajmuje zwykle 1-2 dni robocze. Poczta nie dostarcza przesyłek w weekendy i święta. 

Ceny wysyłki podane są przy każdym produkcie.

Niezwłocznie po dostawie kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki (liczba paczek, nienaruszalność taśmy, uszkodzenie pudełka) wraz z przewoźnikiem zgodnie z załączonym listem przewozowym. Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki, która nie jest zgodna z umową kupna, np. ponieważ przesyłka jest niekompletna lub uszkodzona. Jeśli Kupujący przyjmie taką uszkodzoną przesyłkę od przewoźnika, konieczne jest opisanie uszkodzenia w protokole przekazania przesyłki przez przewoźnika.

O niekompletnej lub uszkodzonej przesyłce należy niezwłocznie powiadomić Sprzedającego pocztą elektroniczną na adres Sprzedającego, sporządzić z przewoźnikiem protokół szkody i bez zbędnej zwłoki przesłać go Sprzedającemu pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Dodatkowa reklamacja niekompletności lub zewnętrznego uszkodzenia przesyłki nie pozbawia Kupującego prawa do reklamacji przedmiotu, ale daje Sprzedającemu możliwość udowodnienia, że nie doszło do naruszenia umowy kupna-sprzedaży.

Dlaczego warto u nas kupować?

Zamów <span class="color">do 12:00</span><br/> a <span class="color">wyślemy jeszcze DZISIAJ!</span>
Zamów do 12:00
a wyślemy jeszcze DZISIAJ!
Zamówienie <span class="color">powyżej 170 zł</span> z <span class="color">DARMOWĄ WYSYŁKĄ!</span>
Zamówienie powyżej 170 zł z DARMOWĄ WYSYŁKĄ!
Zwrot  <span class="color">w ciągu 30 dni</span> z <span class="color">gwarancją zwrotu pieniędzy.</span>
Zwrot w ciągu 30 dni z gwarancją zwrotu pieniędzy.
Sklep<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Sklep
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Potrzebujemy Twojej zgody na wykorzystanie poszczególnych danych, abyś mógł wyświetlać m.in. informacje o Twoich zainteresowaniach. Kliknij „OK”, aby wyrazić zgodę.

Możesz odmówić zgody tutaj.

Tutaj możesz dostosować ustawienia plików cookie zgodnie ze swoimi preferencjami.