+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline
+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline

Reklamacje

WARUNKI REKLAMACJI I PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI

Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym www.drzakytelevize.cz są objęte gwarancją zgodnie z obowiązującym prawem Republiki Czeskiej, w szczególności ustawą nr 89/2012 Dz.

Kiedy mogę złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć w następujących przypadkach:

  1. Wada produktu
    Jeśli na zakupionym towarze pojawi się wada, która nie została spowodowana niewłaściwym użytkowaniem lub normalnym zużyciem, masz prawo do reklamacji produktu.
  2. Niezgodność z umową zakupu
    Jeśli towary nie są zgodne z opisem, nie spełniają funkcji, do której są przeznaczone lub nie są zgodne z uzgodnionymi parametrami (np. inny model, kolor itp.).
  3. Uszkodzenie podczas transportu
    Jeśli towary zostaną uszkodzone podczas dostawy, zalecamy sporządzenie protokołu szkody z przewoźnikiem i niezwłoczny kontakt z działem obsługi klienta.

Długość gwarancji

Towary są zazwyczaj objęte gwarancją przez 24 miesiące (tj. 2 lata) od daty otrzymania towarów, chyba że określono inaczej. W niektórych przypadkach gwarancja może wynosić 36 miesięcy (tj. 3 lata) lub 60 miesięcy (tj. 5 lat). Długość gwarancji jest określona dla każdego produktu.

Jak złożyć wniosek?

  1. Skontaktuj się z nami
    Aby złożyć reklamację, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem complaints@drzakytelevize.cz lub telefonicznie pod numerem +420 771 144 544, możesz także użyć WhatsApp. Prosimy o podanie numeru zamówienia, opisu wady i załączenie zdjęć, jeśli to możliwe.
  2. Wyślij towar do
    W razie potrzeby, po wcześniejszym umówieniu się, wyślij reklamowany towar wraz z wypełnionym dokumentem reklamacji produktu na następujący adres: Zábrdovická 25/2 Brno 615 00. Towary muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom podczas transportu.
  3. Rozpatrywanie reklamacji
    Reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 30 dni po otrzymaniu reklamowanego towaru, chyba że uzgodnimy inaczej. O wyniku rozpatrzenia reklamacji poinformujemy e-mailem lub telefonicznie.

Możliwe rozwiązania reklamacji

W zależności od charakteru wady i możliwości naprawy lub wymiany, oferujemy następujące rozwiązania:

  • Naprawa wadliwego produktu
  • Wymiana na nowy produkt
  • Zwrot pieniędzy, jeśli naprawa lub wymiana nie jest możliwa

Koszty wysyłki

W przypadku uzasadnionej reklamacji pokryjemy koszty wysyłki towaru z powrotem do nas. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, użytkownik może zostać obciążony kosztami transportu zwrotnego.

 

Poniżej znajduje się do pobrania dokument PDF dotyczący reklamacji produktów (należy go przesłać wraz z reklamowanym produktem).

Dlaczego warto u nas kupować?

Zamów <span class="color">do 12:00</span><br/> a <span class="color">wyślemy jeszcze DZISIAJ!</span>
Zamów do 12:00
a wyślemy jeszcze DZISIAJ!
Zamówienie <span class="color">powyżej 170 zł</span> z <span class="color">DARMOWĄ WYSYŁKĄ!</span>
Zamówienie powyżej 170 zł z DARMOWĄ WYSYŁKĄ!
Zwrot  <span class="color">w ciągu 30 dni</span> z <span class="color">gwarancją zwrotu pieniędzy.</span>
Zwrot w ciągu 30 dni z gwarancją zwrotu pieniędzy.
Sklep<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Sklep
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Potrzebujemy Twojej zgody na wykorzystanie poszczególnych danych, abyś mógł wyświetlać m.in. informacje o Twoich zainteresowaniach. Kliknij „OK”, aby wyrazić zgodę.

Możesz odmówić zgody tutaj.

Tutaj możesz dostosować ustawienia plików cookie zgodnie ze swoimi preferencjami.